Přihlášení vozidla na Grand Veteran 28. 4. 2018

Vyplňte prosím informace o majiteli a vozidle

Informace pro zájemce o účast na akci Grand Veteran

 

Termín: Sobota 28. 4. 2018

Místo: Psychiatrická nemocnice Bohnice v Praze 8, Ústavní 91, 181 00 Praha 8

Akce bude zejména pro veřejnost reprezentovat všechna veteránská sdružení v ČR a bohatý klubový život v nich. Představí také restaurátorská řemesla a další aktivity spojené s veteránismem. Akce zároveň slavnostně otevře veteránskou sezónu 2018.

 

Účastnický poplatek zahrnuje

Vjezd do areálu

Výstavu/jízdu pravidelnosti po areálu

Občerstvení pro účastníky

Požehnání autu na cestu na novou sezónu od kaplanem olympijského teamu Oldřichem Chocholáčem a dostanate vzácný amulet

Účastnický set (startovní číslo, program, keyhodr, ...)

Možnost účastni na galavečeru v Mercedes forum

 

Časový harmonogram

7.00 – 8.30 Příjezdy účastníků

9:00 – 18:00 Areál otevřen pro veřejnost

I. Programová část

- stánky s ukázkami renovačních firem, řemesel, školských a učňovských prací

- předvedení motocyklů Hradní stráže

- defilé historických sanitek

- předvedení tříkolky Carla Benze

- Airstream Radiožurnálu ČRo s Lucií Výbornou, rozhovory

- moderátorem bude Petr Vichnar

11:00 Start do I. kola jízdy pravidelnosti. Trať v areálu dle itineráře

            II. Programová část

            - ukázky vojenské techniky

15:15 Start do II. kola jízdy pravidelnosti v areálu

15:30 - 17:30 Plynulý odjezd účastníků na jízdu Prahou

  • Akce požehnání – při výjezdu bude každému autu požehnáno na cestu na novou sezónu. Řidiči z tohoto aktu dostanou fotografii.

18:00 Konec akce v PNB

18.00. – 19.00 Příjezdy do Mercedes Fórum

19.45 Galavečer v Mercedes Fórum

  • welcome drink
  • občerstvení
  • bohatý doprovodný program
  • vyhlášení výsledků v jízdě pravidelnosti
  • vyhlášení soutěže elegance

 

Přihlašování účastníků

Vzhledem k omezené kapacitě vozidel pro účast v areálu Psychiatrické nemocnici Bohnice se organizátoři budou primárně snažit vytvořit zastoupení jednotlivých sdružení spravedlivě, přiměřeně k velikosti sdružení a zároveň solidárně k menším sdružením.

Přihlašované vozidlo musí splňovat status historického vozidla.

Zájemci o účast na akci se registrují prostřednictvím internetového formuláře. Kapacita vozidel je omezena.

Řidiči vozidel, která pojedou jízdu pravidelnosti, mají garantovánu účast na závěrečném galavečeru (omezená kapacita cca 300 míst), na kterém proběhne závěrečné vyhlášení vítězů.

Majitelé vozů zašlou při přihlašování fotografii vozidla v minimálním rozlišení 300 dpi (kvůli tisku katalogu). Přihlášky je možné zasílat do 4. 4. 2018. Výběr vozidel pro oba typy účastí bude proveden organizačním týmem, vč. koordinátorů k datu 6. 3. 2018. Následně bude zájemci zaslána informace o jeho přijetí či nepřijetí na akci.

Účastnický poplatek musí být následně zaplacen nejpozději do data uvedeného na zaslané faktuře, jinak bude místo nabídnuto jiným zájemcům.

 

Poplatky za účast

Výstava

  • auto + řidič = 300 Kč
  • + spolujezdec = 200 Kč/osoba

Pravidelnost

  • auto + řidič + galavečer = 1 000 Kč
  • + spolujezdec (bez galavečera) = 200 Kč/osoba

Účast na galavečeru

  • 500 Kč/osoba

 

Koordinátor a jeho funkce

Organizační tým Grand Veteran je složen z organizátorů a koordinátorů. Koordinátoři jsou osoby určené jednotlivými sdruženími. Jsou součástí širšího organizačního výboru. Jejich funkcí je:

  • podílet se na přípravě akce,
  • přenášet, event. vysvětlovat informace z organizačních schůzek,
  • koordinovat a podílet se na prezentaci jednotlivých sdružení,
  • během akce koordinovat umístění vozidel, nájezdy na parkovací místa, odjezdy z areálu, do jízdy pravidelnosti apod.

Jmenovaní koordinátoři za jednotlivá sdružení a kontakt:

 

Za organizační tým Grand Veteran:

Jaroslav Větvička, Bára Horáková a Jaroslav Větvička

info@GrandVeteran.cz

 

Znění k 7. 1. 2018 (změny vyhrazeny)