Přihlášení vozidla na Grand Veteran 26. 4. - 28. 4. 2019

Vyplňte prosím informace o majiteli a vozidle.

Informace pro zájemce o účast na akci Grand Veteran

Program akce pro účastníky: pátek 26. 4. 2019 - neděle 28. 4. 2019

Hlavní den akce: sobota 27. 4. 2019

Místo: Psychiatrická nemocnice Bohnice v Praze 8, Ústavní 91, 181 00 Praha 8

Akce bude zejména pro veřejnost reprezentovat všechna veteránská sdružení v ČR a bohatý klubový život v nich. Ukáže historická vozidla v pohybu, představí také restaurátorská řemesla a další aktivity spojené s veteránismem. Akce zároveň slavnostně otevře veteránskou sezónu 2019.

 

Přihlašování účastníků

Přihlašované vozidlo musí splňovat statut historického vozidla.

Zájemci o účast na akci se registrují prostřednictvím internetového formuláře, viz výše. Kapacita vozidel je omezena.

Majitelé vozů zašlou při přihlašování fotografii vozidla v minimálním rozlišení 300 dpi (kvůli tisku katalogu). Výběr vozidel provede organizační tým GV, vč. koordinátorů. Následně bude zájemci zaslána informace o jeho přijetí či nepřijetí na akci vč. platebních údajů.

Účastnický poplatek musí být zaplacen nejpozději do data uvedeného na platebních údajích, jinak bude místo nabídnuto jiným zájemcům.

 

Účastnický poplatek

Neustále se snažíme akci pro účastníky zlepšovat a rozšiřovat. I přes její růst se nám podařilo díky partnerům a sponzorům pro Vás ve výsledku snížit účastnický poplatek o desítky procent. Poplatek za účet v obou případech zahrnuje možnost účastníka zúčastnit se akce již v pátek 26. 4. na společném posezení a v neděle 28. 4. 2019 na projížďce Prahou s prohlídkou vybraných objektů, zakončený společným obědem.

Účastnický poplatek zahrnuje

  • Účast na pátečním společném večeru
  • Občerstvení zdarma po celý sobotní den (snídaně, oběd, večeře)
  • Účastnický set
    • účastnický batoh
    • katalog vozidel
    • upomínkové dárečky
    • itinerář cesty
    • startovní číslo
    • klíčenka
    • program akce
    • slevy na vstupném na partnerské akce
  • Výstavu/jízdu pravidelnosti po areálu
  • Bohatý doprovodný program
  • Požehnání vozidlu a majiteli na novou sezónu
  • Ochranný symbol na novou sezónu
  • Sobotní zakončení akce
    • společenský večer
    • vyhlášení jízdy pravidelnosti
    • vyhlášení soutěže elegance
    • předání cen
  • Nedělní prohlídka vybraných objektů
  • Nedělní oběd

 

Poplatky za účast

Výstava vozidla

  • auto + řidič = 200 Kč
  • spolujezdec = +200 Kč/osoba

Pravidelnost

  • auto + řidič = 400 Kč
  • spolujezdec = +200 Kč/osoba

 

Koordinátor a jeho funkce

Organizační tým Grand Veteran je složen z organizátorů a koordinátorů. Koordinátoři jsou osoby určené jednotlivými sdruženími. Jsou součástí širšího organizačního výboru. Jejich funkcí je:

  • podílet se na přípravě akce,
  • přenášet, event. vysvětlovat informace z organizačních schůzek,
  • koordinovat a podílet se na prezentaci jednotlivých sdružení,
  • během akce koordinovat umístění vozidel, nájezdy na parkovací místa, odjezdy z areálu, do jízdy pravidelnosti apod.

Jmenovaní koordinátoři za jednotlivá sdružení a kontakt:

 

Za organizační tým Grand Veteran:

Jaroslav Větvička, Bára Horáková a Jaroslav Větvička ml.

info@GrandVeteran.cz

 

Znění k 1. 10. 2018

(Organizátor si vyhrazuje právo na změnu.)